منتدى جامعة جنوب الوادى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

من احد المستجدين بالجامعة وبكلية التجارة

3 مشترك

من احد المستجدين بالجامعة وبكلية التجارة Empty من احد المستجدين بالجامعة وبكلية التجارة

مُساهمة من طرف حسين ابوالحجاج حسين السبت مايو 09, 2009 9:09 pm

انا مش عارف ليه طول الوقت طلاب سنة تانية وثالثة ورابعة بيحاولوا يحبطونا او يحسسونا انا الكلية دى صعبة ولاكن من المفروض انهم يوجهونا صح 000000 وتا نى حاجة عاوز اتكلم فيها0000انا كان نفسى اشترك فى اى نشاط من بداية الدراسة ليه الانشطة دى متعلنش عن نفسها ولو بلوحة ورق فى اى مكان فى الجامعة000000000واخيرا انا نفسى اتعرف على اى حد من الكلية علشان يساعدنى ولو حتى عن طريق النت الشات 00يا جماعة انا بجد حاسس ان انا لسه فى ثانوى انا ايميلى
Evil or Very Mad

عدل سابقا من قبل dr_mido_20012000 في الأحد مايو 10, 2009 3:51 am عدل 1 مرات (السبب : ممنوع وضع الإيميلات الشخصية...تحياتيdr_mido)

حسين ابوالحجاج حسين
عضو جديد
عضو جديد

من احد المستجدين بالجامعة وبكلية التجارة Empty رد: من احد المستجدين بالجامعة وبكلية التجارة

مُساهمة من طرف عاشقة جنات الأحد مايو 10, 2009 12:22 pm

الاحسن انك متسالش اي حد عن اي حاجة

لان كل واحد شايف الحاجة دى من وجهة نظره

اما الانشطة فانت لازم تروح تسال في رعاية الشباب

لانهم مش حيجوا يقولولك تعالي اشترك معانا

انت اللى تدور يعني
عاشقة جنات
عاشقة جنات
ViP
ViP

من احد المستجدين بالجامعة وبكلية التجارة Empty رد: من احد المستجدين بالجامعة وبكلية التجارة

مُساهمة من طرف حازم الأقصر الإثنين مايو 11, 2009 1:12 am

ازاي يا حسين بيوجهوك غلط انت اللي المفروض تختار الناس اللي تستمع لنصايحهم مش اي حد

وبخصوص الانشطة جنات قالتلك الانشطة مش حتجيلك لحد عندك انت اللي لازم تشوف الانشطة دي فين وازاي تشترك فيها

وبخصوص الاصحاب يعني معاك دفعة كاملة مش قادر تتعرف علي اي واحد ويا سيدي انا لو كنت في الكلية كنت اول واحد حيمدلك ايدوا اصل انا في حقوق

وفي الحقوق اي خدمة بس مش انا عندك ههههههههه حسين صبري وسحر ومحمد عادل Very Happy

اي خدمه يا سحس باشا
حازم الأقصر
حازم الأقصر
ViP
ViP

مُساهمة من طرف حسين ابوالحجاج حسين الخميس مايو 14, 2009 12:10 pm

والله يا جماعة انا كان قصدى ان الانشطة دى تعلن عن نفسها بأى طريقة علشان اللى جاى جديد يتعرف عليها 000000000000بس بجد والله متشكر على ابداء رأ]كم فى الموضو واوعدكم ان ان هاخد بنصايحكم 0000000حسين

حسين ابوالحجاج حسين
عضو جديد
عضو جديد

- مواضيع مماثلة