منتدى جامعة جنوب الوادى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نتيجة كلية التربية بالغردقة !!!!!!!!!علامة تعجب الى مالا نهاية....

نتيجة كلية التربية بالغردقة !!!!!!!!!علامة تعجب الى مالا نهاية.... Empty نتيجة كلية التربية بالغردقة !!!!!!!!!علامة تعجب الى مالا نهاية....

مُساهمة من طرف hamada.elalamy الأربعاء يوليو 28, 2010 10:38 am

بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا كلنا خلصنا الامتحانات ومنتظرين النتيجة بفروغ الصبر والمستعجل والقلقان عايز يعرفها بسرعة وخصوصا رابعات حتى ان امكن ودفعو فلوس علشان يعرفوها بس المهم انهم يعرفوها

المهم كل يوم نسمع ان النتيجة ظهرت وان فلان وعلان نجحو فنزداد قلق ونروح نسال احنا كمان فيقولو لا لسة ما ظهرتش طب ازاى وفى ناس جبتها

فيردو ويقولو ان الناس دى جابتهالها ناس معرفة ف الكلية من الكنترول " ع اساس ان الكنترول دة كشك سجاير كل اللى عايز حاجة يخدها " سبحان الله
انا اللى اعرفه ان الكنترول دى حاجة سرية وان امكن وكان ف حد بيدخله فدول اكيد ناس معيينين ومش كتير فمش معقول نص الكلية بقيلها معارف ف الكنترول " غريبة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ "

والفظع من كدا
ان الناس كل يوم تدخل ع االنت وتبحث ع النتيجة " عشمانين او متصورين ان نتيجة كلية التربية بالغردقة " ممكن نتيجتها تظهر ع النت او ع اى موقع طب يبقالها موقع الاول او اى حاجة خااصة و فعاالة ع شبكة النت علشان تظهر عليها
رغم ن ف ناس كتير محترفين ف الكلية ممكن يصممو موقع للكلية ع شبكة لنت وبكل سهولة بس انا مش عارف اية السبب اللى يمنعهم من كدا

وانا من يوم ما دخلت الكلية وان بعرف نتيجتى عن طريق التلفون " يعنى صحبى يتصل بيا ويقولى مبروك نجحت " من غير ما يقولى تقاديرك اية ولا حتى التقدير العام

ع فكرة اصلا انا مش شاطر يعنى انا بكون متوقع تقديرى رغم ان كليتنا بيحصل فيها غرايب ف حكاية االتقدير ودى لحقيقة ....

مضمون الموضوع هو ان الناس ما تفكرش ان ممكن لنتيجة تظهر ع النت او ع اى موقع تانى واللى عايز يعرف نتيجته يتعرف ع اى حد من الكنترول ويوصيه وهو هيجبهاله
ونفسى يتعملنا موقع لكليتنا ويتنشر عليه اى حاجة خاصة بلكلية " كلام خيالى "

وع رأى وحد معرفة بيقول كلمة ديما وهى " ربك يصلح الحال "

واتمنى اتمنى ان يكون ف حد من الكلية بيدخل ويقر الكلام دة

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وشكرا

واسف ع الاطاله .
.....................................................
.......................................
........................
...............
........
....
...
..
.
.
hamada.elalamy
hamada.elalamy
ViP