منتدى جامعة جنوب الوادى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أسأله محرجه للبنات!! ( والبنت الجريئه ترد بصراحه ) ههههههههههههه

حازم الأقصر
vianouse
حسين صبرى
7 مشترك

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

أسأله محرجه للبنات!!  ( والبنت الجريئه ترد بصراحه ) ههههههههههههه - صفحة 2 Empty رد: أسأله محرجه للبنات!! ( والبنت الجريئه ترد بصراحه ) ههههههههههههه

مُساهمة من طرف حازم الأقصر السبت يناير 31, 2009 5:43 pm

سحر لن ولم وليس سوف وا مش عارف يعني حتجاوب ولا لا
حازم الأقصر
حازم الأقصر
ViP
ViP

أسأله محرجه للبنات!!  ( والبنت الجريئه ترد بصراحه ) ههههههههههههه - صفحة 2 Empty رد: أسأله محرجه للبنات!! ( والبنت الجريئه ترد بصراحه ) ههههههههههههه

مُساهمة من طرف vianouse الأحد فبراير 01, 2009 7:48 am

اية ياجنات فى حد حيرد ولا نقفل الموضوع أحسن نوفر عليكم

دا بعد إذنك ياسحس أصلى الجماعة هنا على كدهم أوى وأنت كنت شديد أوى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
vianouse
vianouse
ViP
ViP

مُساهمة من طرف Sahoora الأحد فبراير 01, 2009 12:55 pm

انا والله اول مره اشوف الموضوع النهارده
وبعدين ايه اللى هيمنعنى من انى اجاوب على الاسئله
ما هى ممكن تحصل معايا بالفعل لا قدر الله يعنى عموما انا هشوف واقول بالظبط اللى كنت هعمله

توكلنا على الله

_لو راكبه عربيه كلها صبيان ومش معاكى مناديل ومناخيرك *****؟؟؟؟
هى عمرها ما هتحصل بس لو حصلت وكنت مضطره قوى هاخد منديل من اقرب واحد جمبى

2_كل متعدى على حد يضحكوا وانتى مش عارفه ليه وفى الاخر اتضح ان الجيبه مقطوعه؟؟؟
اولا لو حاجه زى دى حصلت لو عديت على حد مش هيضحك لو ولد محترم هيبص الناحيه التانيه وهو محرج
ولو بنت اكيد هتخدنى على جمب وتقولى
لكن لو كان فى ناس مش محترمه اكيد اول ما هعرف هحاول اتصرف
وبعدين الواحد بصراحه عمره ما بيحصل معاه مواقف محرجه دى كدا والسبب فى دا ...
اللهم انى اعوذ بك ان اضل او اضل ان اذل اول اذل ان اظلم او اظلم ان اجهل او يجهل على
وتحت اذل او اذل مييييييييت خط

3_شاورتى لتاكسى واتفقتى معاه هيروح فين قالك اوك وبعد مركبتى قالك لا مش هروح اتفضلى انزلى؟؟؟
لو لسه مدفعتش واكيد هكون لسه لانى مش بدفع غير لما اوصل المكان
هنزل زى ما قال واركب واحد تانى وايه المشكله انا مش خسرانه حاجه

4_لو الفيلم اللى بتحبيه بيبدأ ومخمختى وحضرتى التسالى وهتتفرجى النور قطع وقعد مده وبعدين جه فتحتى تلحقى من الفيلم حاجه لقيتى مكتوب "النهااااااااااااااااايه"؟؟؟؟
مش هقد قدامه استناه اصلا لما النور يقطع هروح فى البلكونه اتفرج على ملكوت الله

5_لو صحيتى الصبح لقيتى واحد غريب نايم جنبك بعد دهشة طويله واسئلة عجيبه مالهاش عااازه عرفتى انه ابن الجيران وابوه طرده بالليل؟؟؟؟ " طبعا بتقولى دلوقتى يارب ينطرد كل ساعه"
دا على اساس انى مليش اهل
ربنا يهديك يا حسين دا مش سؤال اصلا

6_لو جالك واحد يخطبك كل متقدمى له حاجه يزلطها جبتى حاجه ساقعه رفع الزجاجه ومنزلهاش الا وهى عاريه من الداخل جبتى حلويات شمر ايده وقام بالصح؟؟؟؟
دا انسان متخلف ومش محترم هسيبه وادخل جوه واقول لأبويه اخلص منه بسرررعه

7_لو عندك برد شديد وع الصبح ماما قالتلك يللى عشان هنضف النهارده يافتاه ؟؟؟؟
هحاول اقنعها بلاش النهارده يا ماما خليها بكره البيت مش هيطر ولو مش اقتنعت ( او كان برد شديد قوووووى ) هقولها انتى حره نضفى لوحدك

8_لو رقم غريب اتصل بيكى ورد عليكى واحد قالك انا صاحب خطيبك وقاللى اكلمك بداله عشان هو رايح مشوار مهم؟؟؟؟
يعنى ايه يكلمنى بداله يعنى فى حاجه مهمه عايز يوصلها ولو عايز يسلينى مثلا لغايه ما الباشا التانى يرجع
ايه الهبل دا

9_لو ماشيه فى ميدان عام وكلب حراسه سايب كل الناس وماشى وراكى تقفى يقف تمشى يمشى وراكى ؟؟؟؟
مش بخاف من الكلاب وانا اللى بجرى وراهم مش هما . هقف طبعا وانزله فى الارض واقعد العب معاه وبعدين Mad اروح اغسل ايدى 70 مره Very Happy

10_لو بتجرى عشان تلحقى المترو قبل ميغلق الباب وانتى بتركبى قفل على النص بره؟؟؟؟
عمرى ما هجرى عشان الحق المترو ولا اى مواصله انا المتر يقف لغايه عندى ولولا كدا مش اركب

11_بتجرى عشان تسلمى على صحبتك اتزحلقتى على قشرايه موووز؟؟؟"يبدو ان صحبتك عينها وحشه"
هقول قدر الله وما شاء فعل وهقوم عشان اسلم عليها Very Happy

12_واقفه فى اتوبيس راح قام لك شاب محترم وقالك اتفضلى وبعد خمس دقائق قالك لو سمحتى قومى عشان عاوز اقعد؟؟؟
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه دا مجنون دا ولا ايه
هقوم انزل وانا اساسا مش بركب اتوبيس غير لو معايا والدتى او والدى هاخدهم وانزل

13_لو ركبتى عربيه وفجأه ركب جنبك 1 بلدياتنا ومعاه اقفاص طيور وخضار وو........ وحط كل ده على رجلك وخنقك ؟؟؟
هستحمل لغايهما انزل دا زى والدى

14_لو قاعده مع صحبتك بتتصالحوا وفجأه اتعصبتوا صحبتك طلعت مسدس وضربتك 3 رصاصات هتعملى ايه!!!!
ايوه المطلوب منى اعمل ايه يعنى خلاص انا لله وانا اليه راجعون

15_لو قاعد فى محاضره وواحد رخم من ورا عمال يحدف عليكى قشر ترمس ولب؟؟؟؟
يلهوى ليه قاعدين فى حديقه الحبوان هبص ورايا عشان اشوف مين البنيأدم دا وبعدين اعتقد انه لما ابصله هيحترم نفسه

16_كافيتريا الجامعه جبتى مشروب ساخن وعشان نيتك بلاك اندلق عليكى وبئه شكلك BAD؟؟؟
شكلى bad ايه بس انا هسيب ايدى اللى اتلسعت وابص لشكلى Mad

17_لو نازله من غير فلوس وخطيبك عزمك على كشرى او عصير قصب وهو جاى يحاسب طلع ناسى المحفظة فى البيت؟؟؟؟
عمرى ما هنزل من غير فلوس
وعمرى ما هسمح للاخ خطيبى انه يعزمنى اصلا على حاجه لوحدنا اكي هيكون معايا حد يبقى يدفع هو بقى

18_لو راكبه ميكروباص وجنبك ست كبيره اوى وبمعدل كل دقيقتين تبصلك اوى فى وشكككك وتقعد تضحك على اخرهاااااا؟؟؟؟؟
هبص عليها لما تبصلى واضحك معاها

20_لو صبحتى الصبح لقيتى فى قرار بيقول البنات من سن 17 سنه لحد 25 هيدخلوا الجيش؟؟؟؟؟
الله امنيت حياتى هجرى بسرررررعه عشان اسجل اسمى

21_اخر حلقة من المسلسل اللى بتحبيه ومتابعاه من اوله واول مبدأ جاء لوالدك ضيوف مع العلم ان المسلسل مش هيتعاد تانى خااااااالص؟؟؟
هعمل ايه يعنى هزعل قوى وهكره الضيف دا جدااااااااا

22_البت زئرده جارتك اللى مش بتطيقوا بعض خليتك ماشيه فى الشارع ومتشيكه وكبت عليكى مية الغسيل وقالتلك""اوووه سورى ياحبيبتى""؟؟؟؟؟؟
ياريت يكون فى زئرده جارتى .. هرجع اغير مدام لسه جمب البيت

23_لو اتخانقتى مع بنت الجزار المجاور ,مسكتلك اكلتك علقه جامده طحن,وربنا انا فرحان فيكى,,,وعلقتك على المحل مكان اللحمه؟؟؟؟
ليه ان شاء الله مليش اهل يسألوا عليا انا اصلا مش بزعل حد منى وبعدين هصعب عليها وهتنزلنى

24_لو ركبتى باص وكل متيجى تقعدى جنب حد يقولك حاجز,,حاجز,,واخيرا لقيتى كرسى وبعدين طلعت بنت مووزه اوى امززز منك يعنى كل اللى قالوا لك حاجز ,,,تعالى ياانسه اتفضلى كرسى فاضى اهوووه اتفضلى؟؟؟؟؟
وايه المشكله يعنى ربنا يهنى سعيد بسعيده

25_بعد شكاوى من مشاهدين كثر ,,جاء اليكى مخرج كارتون مازنجر,,وطلب منكى ان تقومى بزوجه ابو الغضب,,يعنى دورك هو ام الغضب؟؟؟؟
Shocked

26_لو قابلتى اتنين يابانين وبرطموا معاكى بالكلام وها بعد كلمة انجلش من اللى درستيها فى الكى جى الحكومى سمعتى"metro
" قولتى يابت دى انتى شاطره عاوزين يروحوا المترو واتفزلكتى "coming coming" وانتى فى المترو اتمسكتوا انتوا ال 3 هتقولى لى ليه؟؟؟ هقولك لانهم كانوا هيعملوا عمليه ارهابيه والحاجه معاهم!!!!!
هجيبك يا حسين عشان تدافع عنى

27_كنتى فى مكان رومانسى مع الروش طحن صديقك sorry خطيبك "هاااااه خطيبك " عدى ياليييله وبتبصى شوفتى باباكى مع صحبته فى الشغل وهو شافك؟؟؟ياترى لما تروحى هتبوحى لماما بما حدث واهي طلقه وهتعدى ؟ولا هتكتمى السر عشان متكليش ضرب بعمرك انتى نسيييتى خطيبك ولا ايييييييييه؟؟؟
بغد النظر عن الموقف اللى هو استحاااااااااااااله هيحصل .. طبعا مش هحكى لوالدتى ولازم اعرف مين دى ولو عايز يتجوزها انا ممكن اساعده Very Happy

ااااااه تعب وامى عماله تنادىعليا يالاه يا سحر عشان تفطرى وانا اقول حاضر يالاه ياسحر
بس لازم اخلص الاسئله الاول طبعا Very Happy
Sahoora
Sahoora
عضو متميز جدا
عضو متميز جدا

مُساهمة من طرف عاشقة جنات الأحد فبراير 01, 2009 1:29 pm

ابتيلهم يا سحر عكس ما كانوا فاكرين

مش قلتلكم حتجاوب
عاشقة جنات
عاشقة جنات
ViP
ViP

مُساهمة من طرف Sahoora الأحد فبراير 01, 2009 1:30 pm

يا جنات سيبك منهم دول عالم فاضيه Very Happy
Sahoora
Sahoora
عضو متميز جدا
عضو متميز جدا

مُساهمة من طرف عاشقة جنات الأحد فبراير 01, 2009 1:44 pm

ههههههههههههه
عاشقة جنات
عاشقة جنات
ViP
ViP

مُساهمة من طرف حسين صبرى الأحد فبراير 01, 2009 11:09 pm

ميه ميه يا سحر , احييكى على شجاعتك وجرأتك انتى وساندى . انا قلت ان بناتنا تمام , بس لسه انتو فى البدايه , لكن انتو ايه مفيش موضوع تحاربونا بيه وتختبرونا بيه ولا انتو هتفضلوا على طول الطرف اللى دايما بيتعرض للاسئله والمواقف المنيله ههههههههههه .
حسين صبرى
حسين صبرى
ViP
ViP

مُساهمة من طرف عاشقة جنات الأحد فبراير 01, 2009 11:32 pm

هى دى حرب
عاشقة جنات
عاشقة جنات
ViP
ViP

مُساهمة من طرف حسين صبرى الإثنين فبراير 02, 2009 1:01 am

ايوه حرب يا ساندى , وطبعا ان شاء الله الفوز هيكون حليفنا ان شاء الله . يلا بقى ورونا شطارتكم فى الدفاع .
حسين صبرى
حسين صبرى
ViP
ViP

مُساهمة من طرف Sahoora الإثنين فبراير 02, 2009 10:04 am

لا لو كانت حرب يبقى الفوز لينا طبعا
Sahoora
Sahoora
عضو متميز جدا
عضو متميز جدا

مُساهمة من طرف حازم الأقصر الإثنين فبراير 02, 2009 8:55 pm

ههههههههههههههه لا رد ممتاز

انا اتخيلت الموقف بتاع الكلب يااااااااااااااااااه صراحه اتخيلتك ههههههههه

وحكايه الحرلب دي ابدتت من زمان واحنا الللي فزنا وخلاص يا بنتي احنا معانا نووي كفايه حسين
حازم الأقصر
حازم الأقصر
ViP
ViP

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

- مواضيع مماثلة