منتدى جامعة جنوب الوادى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

استعدادا لرواندا مصر تلعب مع البرازيل وايطاليا ههههههه

3 مشترك

استعدادا لرواندا مصر تلعب مع البرازيل وايطاليا ههههههه Empty استعدادا لرواندا مصر تلعب مع البرازيل وايطاليا ههههههه

مُساهمة من طرف memo الأحد يونيو 14, 2009 11:18 pm

يا جماعه انا بجد قربت اتجنن من اللى بيحصلنا دا معقول يبقى لسه مهزومين من الجزائر ويطلع شحاته واعوانه واللاعيبه اللى كهم شبعه وحصلتلهم تخمه ماليه واحترافيه وملهمش نفس يلعبه ويقولوا ان اللعب فى كاس القارات افضل استعداد لفريقنا علشان تصفيات كأس العالم اللى بنلاعب فيها فرق سنه اولى كوره لسه .....

انا بجد عايز اعمل استفتاء ما بينا كدا فى الخباثه من غير ما حد يعرف من وسائل الاعلام العالميه عن شوية حجات بتحصل فى المنتخب ..
1:هل انت لسه بتثق فى شحاته واعوانه.
2:مين اللاعيبه اللى المفروض متلعبش فى المنتخب .
3:مين اللاعيبه اللى اتظلمت على حساب ناس وكان المفروض انها تكون فى المنتخب.
4: هل انت مع استبعاد ميدوا من المنتخب .
5: ايه توقعاتكم فى اللى هيحصل فى كأس القارات .
6: بعد اللى شفناه ممكن مصر توصل كأس العالم وانا لسه عايش.
يا رب الموضوع يعجبكم ومستني ردودكم.
memo
memo
عضو نشيط
عضو نشيط

استعدادا لرواندا مصر تلعب مع البرازيل وايطاليا ههههههه Empty رد: استعدادا لرواندا مصر تلعب مع البرازيل وايطاليا ههههههه

مُساهمة من طرف المصرى الأحد يونيو 14, 2009 11:41 pm

ايوه الثقة اتهزت شويه لكن فى قدر ضئيل
شيكابلا من المفروض يبقى فى المنتخب
ميدو بصفته لاعب محترف وكبير فهو وجوده ايجابى فى الملعب
توقعاتى لكاس القارات هى ممكن تكون
مصر /ايطاليا 4/1 بالطبع لصلح ايطاليا
البرازيل ومصر 5/0
وامريكا حتكون النتيجة 3/2
واحنا نتمنى انمصر تعمل حاجة وتشارك فى كاس العالم 2010
المصرى
المصرى
عضو نشيط
عضو نشيط

استعدادا لرواندا مصر تلعب مع البرازيل وايطاليا ههههههه Empty رد: استعدادا لرواندا مصر تلعب مع البرازيل وايطاليا ههههههه

مُساهمة من طرف memo الأحد يونيو 14, 2009 11:52 pm

عندك حق الثقه فعلا اتهزت
وكلنا بنتمنى لكن ليت المطالب بالتمنى ..
مرسى ليك بجد على مرورك
ويا رب
memo
memo
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمة من طرف المصرى الإثنين يونيو 15, 2009 12:05 am

صح اللى بتقوله والشاعر بيقول عن الامانى
لاتقل لى مستحيلا ان اكن يوما هواها فالامانى قد تزول عندما نخشى عناها
ياصديقى لاتلمنى فالدنا فى ملتقاها
والحلم الوصول الى كاس العالم وهو ليس بعيدا جدا قد يكون بعيد ولكن ممكن الوصول اليه
المصرى
المصرى
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمة من طرف حسين صبرى الإثنين يونيو 15, 2009 4:39 am

على فكره على الرغم انى مش بحب ميدو , لكن بجد هو لاعب كفاءه وهو المفروض يكون مكانه بين صفوف المحترفين على اساس الخبره الدوليه اللى عنده , وخبرته فى اوربا , وكفايه انه افضل لاعب مصرى عمل شهره فى اوربا , وده بالنسبه لميدو , بالنسبه لباقى الفريق فى ناس تانى كتييير المفروض يجربها الكابتن حسن شحاته على سبيل المثال زى شيكابالا وحمص واحمد عيد عبد الملك لاعب كفاءه ويا خساره لو كمان عمر جمال مش مصاب , الناس دى بجد كفاءه ومستواها حلو جدا وممكن فى ناس تانى تخالفنى فى رايى وتقول انه المفروض يلعب بالمحترفين , ربنا يسترها وكما قال مصطفى كامل لا حياه مع الياس ولا ياس مع الحياه هههههه
حسين صبرى
حسين صبرى
ViP
ViP

مُساهمة من طرف memo الإثنين يونيو 15, 2009 2:36 pm

حسين صبرى كتب:على فكره على الرغم انى مش بحب ميدو , لكن بجد هو لاعب كفاءه وهو المفروض يكون مكانه بين صفوف المحترفين على اساس الخبره الدوليه اللى عنده , وخبرته فى اوربا , وكفايه انه افضل لاعب مصرى عمل شهره فى اوربا , وده بالنسبه لميدو , بالنسبه لباقى الفريق فى ناس تانى كتييير المفروض يجربها الكابتن حسن شحاته على سبيل المثال زى شيكابالا وحمص واحمد عيد عبد الملك لاعب كفاءه ويا خساره لو كمان عمر جمال مش مصاب , الناس دى بجد كفاءه ومستواها حلو جدا وممكن فى ناس تانى تخالفنى فى رايى وتقول انه المفروض يلعب بالمحترفين , ربنا يسترها وكما قال مصطفى كامل لا حياه مع الياس ولا ياس مع الحياه هههههه

اهلا بيك يا حسين نورت الموضوع بجد وبصراحه انت قلت كل اللى انا كنت عايز اقوله وخصوصا (لا حياة مع اليأس ولا يأس مع الحياة هههههههههههههههههه نورت بجد
memo
memo
عضو نشيط
عضو نشيط