منتدى جامعة جنوب الوادى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ياااااااااااااارب صبرنااااا

3 مشترك

ياااااااااااااارب صبرنااااا Empty ياااااااااااااارب صبرنااااا

مُساهمة من طرف CINDERELLA BATY الخميس أكتوبر 15, 2009 2:08 pm

الي السيد الاستاذالدكتور رئيس الجامعة ارجوا التعقيب علي رسالتي انا طالبة بكلية التربية بالغردقة وقد كنت رسبت بمادة لظروف خاصة مع العلم بان تقديراتي بالترم الثاني جيدة جدا ولكن بالرغم من هذا لم اسكن بالمدينة الجامعية بسبب حصولي علي هذه المادة وعدم رفعها لي مع اني مغتربة من مدينة القصير وانا اجد صعوبة في حضور المحاضرات فاني اصل حوالي الساعة التاسعة او التاسعة بالنصف بسبب المواصلات ولكن اصل للكلية فأجد ان المحاضرات لم تبدأ بعد وارجع الي بيتي بدون ان آخذ محاضرة واحدة هكذا في الاسبوعين الاول والثاني من بدأ الدراسة وبسبب وعكة صحية تغيبت يوم فيهما ولم يكن لدي سوي محاضرة واحدة فأفاجئ انهم قد أخذوا ثلاث محاضرات فانا الي الان اذهب وادفع المال واعود الي منزلي بدون فائدة . فهل حضراتكم في مصر تريدون منا أن نترك التعليم ؟؟؟!!!!! فلو كده ياريت تقولونا من الاول واحنا هنريحكوا وهنقعد في البيت وهنصبر لحد ما العريس يجي والفلوس بدل متروح هدر نجهز بيها نفسنا ولا انا بتكلم اي كلاااااااام عالعموم يارب يسهل لنا ونلاقي سكن لاني بجد تعبت نفسيا بمجرد ما بدخل الكلية بتخنق وببكي فيارب تلاقونا حل بسرعة وياريت تدرسوا الشعبة الجديدة اللي ادخلتوها ياريت جاية في وقتها ولا لأ ، عالعموم يادكتور كنا ساعات بناخد المحاضرة بره عالبحر علشان مفيش قاعات فصراحة معرفش حضراتكم شايفين ايه .
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

CINDERELLA BATY
عضو جديد
عضو جديد

ياااااااااااااارب صبرنااااا Empty رد: ياااااااااااااارب صبرنااااا

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 الجمعة أكتوبر 16, 2009 2:06 am

أولا أهلا سولها بكي أختنا سندريلا باتي في منتداكي
ثانيا شكرا كثيرا علي وضع مشكلتك وبإذن الله سوف تعرض علي رئيس الجامعة في أرقب وقت إن شاء الله
وعند تلقي الرد عليها سوف يتم إخطاركم به علي الفور إن شاء الله

تحياتي
dr_mido
dr_mido_20012000
dr_mido_20012000
Admin

http://www.svuq.co.cc

مُساهمة من طرف CINDERELLA BATY الأربعاء أكتوبر 21, 2009 10:17 pm

شكرا يا Dr. Mido عالعموم شكرا علي رد حضرتك وأنا اتشرف بمعرفتك والله وانا منتظرة انك تبعتلي الرد علي المشكلة ده لو كان ليها حل علشان خلاص انا قربت أيأس خلاص انا كل شوية بطلع للعميدة تقولي روحي المدينة وهما هيتصرفوا وتقولي انا لو عليا هسكنك عالعموم ادينا مستنيين السلام عليكم

CINDERELLA BATY
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمة من طرف انجلينا جولى الخميس أكتوبر 22, 2009 12:42 am

ربنا يصبرك يا سندريلا وتلاقى حل لمشكلتك لان بجد مش عارفه التعليم جراله ايه كل حاجه بقت فوضى واستهتار ولا مبالاه .

بدل ما يريحونا فى التعليم عشان يشجعونا لا دول بيكرهونا فيه ..
ربنا يوفقك يا حبيبتى وان شاء الله تتحل مشكلتك فى اسرع وقت ..
انجلينا جولى
انجلينا جولى
ViP
ViP

مُساهمة من طرف CINDERELLA BATY الجمعة أكتوبر 23, 2009 4:50 pm

ميرسي ليكي انجلينا حبيبتي أه والله انا مريت بظروف كانت اقوي مني علشان كده شيلت مادة والترم التاني شديت حيلي لكن للاسف المادة مترفعتش بالعكس .دي بتخليني متضايقة اكتر وبتخليني اكره الكلية اللي من اليوم اللي دخلتها وانا كل اللي بيحصلي مش تمام بس يلا ربنا يستر اناخلاص فاض بيا بس عالعموم انا مبحبش اليأس لسه في Smile Smile Smile امل.........

CINDERELLA BATY
عضو جديد
عضو جديد